Verzending
Plazajuwelier.nl verstuurt iedere werkdag de goederen. We versturen alleen via de Post.
1. Verzendkosten
Bestellingen binnen Nederland en Belgie worden gratis verzonden vanaf van €50.-
2. Schade tijdens de verzending
Plaza Juwelier garandeert u, dat u de goederen ontvangt in goede conditie.
Wat te doen als dat niet het geval is?
2a. Het pakketje komt niet aan
Wat te doen, als u uw pakketje niet ontvangt? 5 Werkdagen na verzending moet u dit aan ons melden, via mail of telefoon en dan beginnen we een officiële navraag bij de post. Als u uw pakketje 10 werkdagen na de start van de navraag nog niet heeft ontvangen, beschouwen we het pakketje officieel als verloren en zullen we de goederen opnieuw versturen.
2b. De goederen in het pakketje zijn kapot aangekomen
Als uw horloge tijdens de verzending kapot is gegaan, of een horloge loopt niet, dan zullen wij u vragen om het terug te sturen en zullen wij het vervangen. Indien vervangen niet mogelijk is, zullen wij u uw geld terug betalen. Standaard plastic doosjes zullen we niet vervangen, als deze kapot zijn gegaan tijdens de verzending.
Levertijden
Op werkdagen bestelde pakketten worden dezelfde dag verzonden.
Vertraging tijdens verzending
In principe worden alle orders op de dag van de bestelling verstuurd door ons en de volgende dag bij u aangeboden door DHL of Post.nl. Echter hebben wij geen controle over de post diensten. Heel af en toe komt het wel eens voor, dat een pakket wat vertraging oploopt.
Wij hebben uw bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd
Plaza Juwelier kan bestellingen annuleren. Dit doen wij bijvoorbeeld als een Credit Card geregistreerd staat als gestolen. Of als een besteld product beschadigd, of niet op voorraad blijkt te zijn. In dit geval zullen wij u per e-mail of telefonisch op de hoogte stellen.